PrettySweetBoy

Sunday, October 14, 2007

Selamat Hari Raya Aidilfitri - 2007


I suka tengok ads , especially bila nak raya menjelma ... the ads kadang-kadang menyentuh hati I ...I nie orang nye sensitive sikit ,,, lebih-lebih lagi I'm so far away from home now !!! Terubat juga rindu I , apabile I tengok Petronas 2007 raya ads , terdengar takbir , keluarga berkumpul di pagi raya , make me sad but I'm so puas hati watching the ads... teringat kan I punya arwah emak , and what make me really sad is that I can't pay my respect this year to my mum punya perkuburan , and what I can do is by bagi sedekah membaca Al-fatihah,not only to my mum but to the rest of my family member yang dah meninggal dunia... arwah nenek , atok and my cousin as well ...Al-Fatihah.

Wishing everyone at home in Malaysia - Salam Lebaran & Maaf Zahir & Batin

PrettySweetBoy

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home